adehuS Kızlar 9 kasım akşamı normal doğum yaptım iç dış çok dikişim var ve çok afedersiniz büyük tuvalete çıkmaya korkuyorum dikişlere bişey olur diye. Aynı durumda olanlar ne yaptınız lütfen bana bi akıl verin😭
egeninincisii adehuS Korktukça yapmanız zorlaşır ve kabızlık başlar. Ben de sizinle aynı durumdaydım. Eğer kabızlık varsa duphalac kullanabilirsiniz. Kendinizi kasmayın.
SutlacimiYedimmiBen adehuS aksine sık sık cikk kabiz olma dikislere birsey olmaz korkma canim 2 dikisli normla d9gum yapmis biri olarak soyluyorum hoc korkmadan gidiyordum tuvakete hemde alaturka tuvaletti
Hsbb Pardon bi soru sorsam bende dogum yapmak üzereyim bugun yarın normal gibi gözüküyor dikiş atılırsa hemen ertesi gün felan kişisel bakımınızı yapabilecek durumda olabiliyor musunuz acaba
adehuS Hsbb Valla benim iç dış dikişlerim çok fazla olduğu halde ben tuvalete falan kendim gidiyodum biraz zorlanıyosun yürürken kalkarken sadece