Eğer düzenli sancıysa hastaneye gitmenizi öneririm en azından bebeği besleyici hareketlendirici serum veriyorlar nstye bağlıyorlar kalp atışlarında sorun olup olmadığını anlıyorlar hemde evde su gelmesindense hastanede gelmesini tercih ederim ben Benm ilk hamileliğim de çok suyum gelmişti aynı sizin gibi düzenli sancılarımı takip edip 5 dakikaya indiğinde gitmiştim doktora gece 2 gibi gidip 5 te suyum gelmişti 6.30 gibi de oğlumun kalp atışları bozulup acil sezeryana alınmıştım.