BirglKaytanSolmaz Kızlarr suan nst deyım 😳 yan odamda bı bayan normal dogum ıçın sancı cekıyor ve sunı sancı vermışler, suan bagırmasını ınlemelerı bagrısmaları duyuyorum😞😳 korktum ıyıce yha ve benımde cumaya kadar olmazsa sunı sancı ıle baslatmayı konusacagız dr. La!!!! Ikıncı doguöum olAcak Allahın ıznı ıle ama kadını duyunca ıyıce gerılıyorum şusn!!!
Melike464860 BirglKaytanSolmaz canım herkesin acı eşiği aynı değil belki sen suni alsan da o bayan kadar acı çekmezsin.
BirglKaytanSolmaz Melike464860 yanı ınş oyle olur ama ınan alt ust oldu psıkolojım 😳 strese gırdım ya sancım gelmezse dıye
Batbet88 BirglKaytanSolmaz duymamak bilmemek enn iyisi bnce bu durumlarda ve herkesin bünyesi farklı emin ol
MerveBeyza Ya bende bundan korkuyorum bu ikinci hamileliğim ilkinde kimse yoktu tek ben vardım doğum yapan hiç bağırmadım bile rahattım bu doğumdan korkuyorum öyle yanımda biri bağırsa bende çok gerilirim