Arkadaşalar ıyı akşamlar 2. Gebelıgım 34. Haftadayz ılk gebelgm sezeryan olmuştu 2. Gebeliğimde sezeryan olacak önceden bellı sezeryan olacağı halde doktor açılma varmı dıe kontrol edıyormu benim genıtal varıslerım var çünkü 29 . Hafta gttgmde enfeksiyon suphesı vardı altan kontrol edecektı varısler okadr büyük olduğu ıcın muane edemedı sımdı dahacok büyüdüğü için canım çok acıyor 😣 eğer muane ederse dayanamam gbı geliyor