Dmrbs18 20+5 haftalgz bugün içmedim bulantım var ama kusma olmadı olacak gibide hissediyorum bıraktıktannnsonra ne kadar sürüp kesildi ?
Sinemozy Dmrbs18 ahh kuzum ben 25 haftalığım 1 hafta önce bırakıyım kendimi deniyim dedim yapmaz olaydım gün boyu mide bulantısı ve kusmam çok oldu acillik oldum tekrar başladım bırakmayı da düşünmüyorum bı daha 🙈
Papatya24 Dmrbs18 Ben de 17. haftada bıraktım 1 haftaya yakın bulanmaya devam etti ama istifra olmadı dayandım tamamen geçti sonra. 17. haftaya kadar değil içmemek geç bile içsem hemen istifra ediyordum
Dmrbs18 nur34_ 7 haftamda başladım bugün bırakayım dedim dayanmaya çalışıyorum yoksa Sanki bagımlı gibi olcam onu bırakınca kötü hissetcem gibi olduyodu en azından deneyeyim
nur34_ Dmrbs18 sanmiyorum bagimlilik yapicagini kuzum iyi geliyorsa kullan kusup sivi kaybetmenden iyidir bn hastaneye bile yatis yaptim sivi kaybindan
gunesss06 Ben 16 yada 17. Haftaya kadar günde 4 tane içtim. Ona rağmen kötüydü bence tamamen geçene kadar kullanın
Dmrbs18 gunesss06 bırakmadan bulantımın geçip geçmediğini anlayamam oyuzden deneyeyim diye bugün içmedim .3 4 gündür 1 taneye düşürmüstüm zaten bugün hiç içmedim ama biraz bulantım var inşallah kötü olmam
Dmrbs18 Papatya24 bende öyleyim birazda piskolejik olabilir diye düşündüm ama çok kötü olursam tekrar alırım herhalde
Vildan8891 Dmrbs18 21+3 um bırakmaya korkuyorum denemedim de hiç biraz daha kullanayım ama acayip uyku yapıyor
Ozgee123 Dmrbs18 6.haftamdan beri kullanıyorum şuan 19 haftalığım bırakmaya korkuyorum bende sanki bağımlılık yapıyor gibi ilaç anlamadım onu içmeyince bırakmsya çalıştığımda tüm gün öğlene kadar istifra ediyorum kaç defa denedim olmadı bende nasıl bırakcam bilmiyorum
Dmrbs18 Ozgee123 şuan kusmaya basladim işin kötüsü koku hassasiyetim geri geliyor ilaci içince herşeyi yiyebiliyorum şuan nöbetçi eczaneye gidip alacağım
Symagklp Ben 35. Haftadayım daha yeni bıraktım diyebilirim hatta psikolojik olarak bazen midem falan bile bulanıyor illaki bırakıcam diye kendinizi zorlamayın bana dr’um zararlı olmadığımı söylemişti
Dmrbs18 Symagklp zararlı değil ama insan kullanmakta istemiyor zaten olmadı kusmaya basladim şuan nöbetçi eczaneue gideceğim doguma kadar kullancam herhalde
FatosNazim53 Dmrbs18 Ay valla bende 16 haftadayim. Bir gün içmeyi unuttum. Gece uyandırdı beni mide bulantısı. Sanırım bağımlı olduk gibi ya. Doktoruma sorcam bunu.
Gamze_216 Dmrbs18 Ben de 20. haftamda bıraktım 2 gün midem bulanmaya devam etti sonra geçti. Bence biraz daha dayanıp ilacı içme sonra geçecektir bulantın