Hanife61 Kızlar 3 gündür kuru öksürük vardı ciğerden gelen balgamlı ve rahatsız ediyordu bugün göğüs hastalıklarına gittim antibiyotik Klacid 500 mg ve Perebron şurup verdi kend doktoruma sordum uygun dedi ama içim rahat etmiyor kullnan var mı aranızda
Sersel_15 Hanife61 canım geçmiş olsun bende enfeksiyon vardı onun için antibiyotik vermişti doktor hamile olduğunu biliyorlar sonuçta doktor sıkıntı olmaz dediyse olmaz kötü düşünme
Serramm16 Hanife61 ben 12 haftalıktan Çokk ağır korona geçirdim canım antibiyotik iğne kullanmam zorunda kaldım şükür bebeş iyi🤲🏻doktor kontrolünde kullanabilirsin sonuçta enfeksiyon bebeğe daha çok zararlı
Denos Hanife61 Korkma canım bende grip oldum ağır geçiriyodum Doktorum aguamentin verdi sabah aklam içtim iğleştim çok şükür bebeğimde iyi 🙏🏻🙏🏻 Korkma
Hanife61 Sersel_15 inşallah cnm ya kendi doktorum da kullanabilirsin dedi ama antibiyotik olunca insan bi korkuyor burda birisi yazmış şurup için kullandım kanamam oldu diye ondan bi tedirgin oldum 🥹