pnar-06 Nasıl gidiyor hamilelik kızlar alışverişe başladınız mı? Ben 1 tane patik, 3 lü ağız mendili, 1 tane elbise ve hazır kundak aldım şimdilik 😄🤭 Tam anlamıyla başlamadım daha sizde durumlar nasıl
Sinemozy pnar-06 Merhaba teyzemiz 🥰 bizde 25 haftalığız daha yeni başladım geçen gün ki indirimlerden yararlandım kıyafette hiç biseyimiz yok daha Şubat sonu gözüküyo doğum zıbını nasıl almalıyım kıyafetleri nasıl almalıyım bilmiyorum hiç bebeğin toparlanması da bahara yaza geliyo ayy tecrübesizlik işte kafam karışık 😂🌸
Leylabngll pnar-06 merhabalar tam tamına 25. Haftadan slmlar 🙋♀️ Biz bez stoğu yaptık ıslak mendil stokladilk bebek arabamizi aldık küvet kova sele aldık şampuan bebek yağı stokladik hastane çıkışı aldım 7 zıbın 7 alt aldık 4 tulum aldık ağız mendili aldık mama sandalyesi aldık silikon onluk aldık nohut battaniye aldık penye battaniye aldık 🤲🙈🙈 saglikla alalım insaAllah kucağımıza hersey yavaş yavaş olur
Babytwo2 pnar-06 ayy bende daha bu hafta bişeyler almaya başladım tam 25+1 im 🥰 ilk hareketlerini hissettiğimde inanmıştım karnımda bi bebek olduğuna , şimdi de eve birşetşer getirip asmaya başlayınca inandım aramıza minik bir bebeğin katılacağına 😍
pnar-06 Sinemozy Merhabaa🥰🥰 benimde şubat sonuna denk geliyor ay benimde tecrübem yok ama 0-3 ay kıyafet az alıcam genelde 3-6 veya 6-9 aylık şeklinde alıcam zaten bebekler çabuk büyüyor diyolar sağlıcakla gelsinler inşallah 🤲 🌸
Sinemozy pnar-06 bende az almayı düşünüyorum bakalım tecrübeli anneler fikirlerini paylaşırlar bizimle sağ sağlim gelsinler inşallah bebişlerimiz 🥰
pnar-06 Leylabngll bir sürü almışsınız bende yavaş yavaş başladım almaya tabi eksikler bitmiyor ne yazıkki☺️Sağlıcakla gelsinler inşallah 🤲 🌸
dilan9900 25haftalığız oğlumla💙 Kıyafetlerimiz hazır Beşiğimiz arabamız hazır Dolabımız Deterjan ve bazı bakım ürünlerimiz kaldı
ilkanneyim06 23 haftalığım bi tek şampuan pişik kremi vs kaldı biz zam gelmeden almaya calıstık shshs
Sseennaa Bende daha başlamadım 25 haftalıgım. 34. Haftadan vs itibaren başlamak istiyorum. Zaten cogu seyi internetten alıcam çünkü dogumu ailelermizin yanında yapmayı düsünüyorum nasip ederse e yaşdıgım ilçede bırak bebek magazasını market bile yok😊. Ben bir liste hazırladım ona göre hareket edicem. Yani gercekten lazım olan ve olmayan gibi. Herseyden cok cok almak yerne sürekli rahat kullanabilecegim esyalar gibi. Annem ve kauınvalidem birkaç eşya almışlar yelek vs de örüyolar. O yüzden kenara para vs koyduk Allah nasip ederse dogumu yapacagım yere gidince almayı planlıyorum. Zaten inanın iki gün içinde tabi eğer para varsa hersey alınıyor. Tüm arkadaşlarım ailem öyle yaptım benim😊