Kızlar kaç haftalık hamileyim bilmiyorum. Beta en son kan verdiğimde 1400 dü . Lekelenmem var ilk günden beri oksopar kullanıyorum. Ama ben günlük hayatıma devam ediyorum işe gşsiyorum temizlik yemek hepsini yapıyorum. Eşim sürekli yat uzan ayaklarını havaya kaldır iş yapma diyor. Ama ben yatınca hasta olan insanlardanım. Sürekli yatmak istemiyorum. Nelere dikkat edeyim bana ne önerirsiniz