CansuAhmetalkol canım 2 gün önce acildeydim .... bu sebepten... 31.haftamdayım... karnın tok tercihen tsrlı birşeyler yemiş olarak sol tarafına uzan karanlık sessiz bir odada karnın çıplak olarak elini karnına koy 1 saat içinde 10 hareket hissetmen yeterli... bana acilde bunu yaptırdılar çünkü kadın doğum aciline gittim ben doğum salonuna alındım ultrasonda hareket var kalp atımı var ama senin hissetmen önemli dediler şükürler olsun o günden sonra dün ve bugün kıpır kıpır eski düzenine döndü... o gün çok durgundu ve baya korkutmuştu bu beni eğer saatler geçmesine rağmen bu şekşlde uzanınca bile hareket hissetmediysen o xaman doktora görün onun haricinde normal zaöan zaöan hareketşerimde azalma olması deniliyor