Merhabalar uzun yıllardır gerek kiloya gerekse ırsi yani genetik olarak egzama rahatsızlığı var bende. 9 haftalık hamileyim ama önceden kortizon ilaç kullanıyordum şuan hamilelelere zararlı diye kullanmıyorum ancak ensem, kulaklarım, saç diplerim burnumun kenarları ve dudak kenarlarım kaşınıyor derisi soyuluyor. Doktor bunun için ilaç verir mi ve neler yapabilirim başına gelen var mı aceba