Tugba0133 Merhaba hanımlar. 5+5 günlük yeni hamileyim ve idrar yolu enfeksiyonu oldum hafif yanmam var dr idrar testi sonucuna göre zimaks 400mg ve monurol şase verdi kullanmaya korkuyorum aranızda bu sebepten antibiyotik kullanan var mı 😕
HaticeBoz Tugba0133 geçmiş olsun canım, ben 34+3 günlük. Benim de enfeksiyonum çıktı ve aynı ilacı verdi herhangi bir sorun olacağını düşünmüyorum 🙏🏻
arirangg Tugba0133 B grubu bir antibiyotik olduğu için güvenle kullanabilirsin canım. Enfeksiyon ondan daha zararlı
Tugba0133 HaticeBoz teşekkür ederim sana da geçmiş olsun canım inşallah şifa buluruz biraz araştırdım, sorun olmaz kullanalım enfeksiyon daha tehlikeli olabiliyor Allah korusun