Sibellllllllllll Merhaba bayanlar bir sorum olucak ? 5 haftalık hamileyim kesem yeni olusmaya baslamıs vede kan degerim 1470 böle bir durum yaşayan varmı aranızda şimdiden teşekkürler
Kuzusunannesi Sibellllllllllll değerlerin çok iyi canım benim de aynı oldu iki hafta bekle hemen gitme
mom44 İlk yaptığımda adete 2 gün vardı 58 çıktı 3 gün sora 300 lerde ondanda 3 gün sora 2000 lere çıktı o hafta sonuna doğru girrik direk kalp atısına duyduk zatem
Zelihaferhat 4 haftalikken kese gozuktu 6 haftalık hamileyim canım bende dün gittim hastaneye kalp atışıni aldım