arirangg
Bir hemşire olarak elimden geldiğince açıklayım ☺️
Öncelikle iğnenin havasını mutlaka çıkar ucundan bir damla ilaç gelene kadar.
Göbekten yapmak için elinin dört parmağını tam göbek deliğinin yanına koy (sağ veya soluna olucak. Altüst kısımlarına yapılmaz,) dört parmağın dışında kalan alanı kolonyalı pamukla bir defa silip elinle tutup etini kaldır, iğneyi tam dik şekilde saplayıp yavaşca ilacı ver. Birde sağ-sol olarak dönüşümlü yapabilirsin. Umarım yardımcı olabilmişimdir 🙏🏻🙂