E26 38+3 nst sancım 60 ve 80 arası ama hıssetmiyorum suyumda gelmedı cuma sezeryan olucam o zamana kadar doğum başlar mı acaba
Benimennembirmelek E26 38+6 ayyy kız bende doğurmak istiyorum bı am önce benimde gelsin ya ben ne yapayım ki doğum başlasın
E26 Sevim2211 sezeryan olarak konuştuk Cuma’ya gün verdı sancım çıktı nst ama eve git suyun falan gelırse direk gel dedi
Sedefnur123 Benimennembirmelek aynı hafta gün canım ikimizinde bende doguramadim bı açıklık var 1 buçuk santim 3 haftadır ilerlemedi hafif ağrılar var gelsin diye bekliyoruz 😂🥰
Benimennembirmelek Sedefnur123 ayy ben de hiç bişey yok ne sancı ne açılma ne yapsam da doğursam ki bilemedim 😂 çocuğum da sağolsun hiç acele etmiyor
Sedefnur123 Benimennembirmelek bol yürüyüş yap faydası oluyor hurma ye bide kendi gelmesini bekle ben öyle yapıyorum artık 😂
Canan_0202 39+0 sıfır sancı açıklık da yok sadece yumuşama var dedi doktor alttan muane de bi hafta daha bekleyelim olmazsa suni verilecek inşallah gelir de ona gerek kalmaz
E26 Bendede sancı çıkıyor ama ne agrı var nede su gelmesi nede nişan çok çok ayakta kalırsam anca oluyor