Ebrutugay erken doğum rıskım var bebek baş asagı dönmüş rahım ağzım kısalmıs 22 haftadan berı yatış modundayım yeni yeni normal hayatıma döndüm doktor bebek her an gelir dedi 34 den sonra suan 32 yiz 38 e kadar geldi geldi gelmedi sezeryan olucam daha fazla hamılelıgı kaldıramıyorum valla son haftaları bekleyemem hiç