Balarisi_ Kızlar çatı muayenesinden ne kadar sonra doğumunuz başladı 36+1 deyim cuma günü çatı muayenesine girecem yardım edin lütfen 🙏🏻
06minik17 Asdfgh 36. Haftadan sonra yapılmıyor mu çatı muayenesi. Devlet mi özel de mi takibin yapılıyor canım
Asya_2402 FeriDee 36+0 da vajinal muayenemi olacağım o zamana kadar WC dışında yatmamı istedi doktorum bebeğim çok aşağıda erken gelebilir.Şimdi diyorum acaba haftaya bu muayene Doğumu tetikleyip başlatabilir mi?
Nadiye Kızlar bu çatı muayenesinden sonra kanama ne kadar oluyor. Bir ped doluyormu yoksa yarısı kadar mı doluyor bilginiz var mı
Nadiye Asemmt peki çatı muayenesinde açılman falan olduğunu söyledi mi. Bende bir parmak kadar varmış. Acaba senin açılman vardı da o yüzden mi kanama olmadı ki
06minik17 Balarisi_ doktor söylüyor mu peki bi sonraki kontrolde çatı muayenesi yapılacak diye. 31 haftalık olduk. Ne zaman yapılır acaba 😒
Balarisi_ Doktorum çatı muayenesi bazen doğumu tetikleyebiliyor dedi o yüzden merak ettim çok acıyor mu peki?
Asemmt Balarisi_ yani tetiklediğini bende çok duydum ama ben bir hafta önce olmuştum hala tık yok Kendini korkutma bence çok da acılı ve korkulacak bişi diil
Asemmt Nadiye açıkcası açılmayı söylemedi sadece normal Doğum için çatı iyi dedi Bende hiç sormayı unuttum açılma var mı die Bide Doğuma daha var dedi
Esen Keşke tetikleseydi de doğursaydık benim 2 hafta olcak ne gelen var ne giden bence doktor kendi tetiklemek isterse tetikliyor
Limpid Ay banada açılma için bakacak yarın varmı yok mu dıye aynı seymı kızlar bn daha 24 haftalık hamıleyım ıkızlere kasık ağrım var dedım dıye