Bsrakrs 7+2 gebeyim oğlumda sağ kasığım ağrırdı şuan sol kasığımda ağrı ve batma var sizce cinsiyetle alakalı bir durummu? Bilgisi olan varmı yoksa hurafemi🙈 Rabbim isteyen herkese hayırlı evlat nasip etsin❤️
Zeynep_Asellll Bsrakrs Benimde en başından beri sol kasığımda ağrı vardı. Kızım olacak hayırlısıyla🌸 Ama sol kasık ağrısı olupta erkek bebeği olanları da okumuştum burada canım
Hicret12 Cinsiyetle alakasi yok genellikle her hamilelikte vardir bendede oluyordu 35 haftaligim kiz bebek hamileyim
Yeniannis_ Benimde en başından beri sol kasığım ağrıyordu Cinsiyetimiz erkek cıktı gerçek olabilir mi acaba 😂