gamzeyzboglu Merhaba kızlar. 21.haftamda idrarımda yüksek miktarda enfeksiyon çıktı. Doktor önemli dedi antibiyotik verdi sefaleksin aşırı midem yanıyor ve ishal yaptı bende. İlaç kesin çözüm mü başka yapılacak bişey varmı bilgisi olan?