Hanımlar merhaba 30 haftalığım artık göbeğimden önümü göremiyorum normalde epilesyon aleti ve eldiven kullanarak alırım ama artık zor gelmeye başlıyo kuaföre gitmek istemiyorum çünkü sürekli idrar yolu enfeksiyonum çıkıyo jilete geçsem diye düşünüyorum oda sık ve çabuk çıkarıyor jiletle alanlar doğumdan sonrada sezeryan olursa zorlanırmıyım bilmiyorum sizler nasıl yaptınız