Geçen hafta doktora gittim 22 haftalık.Doktor bebeğin 443 gr olduğunu söyledi iyi kötü birşey demedi bir de zaten 3 cm açılma çıktı onun stresiyle ben de sormayı unutmuşum herkes çok az çok küçük sağlıksızmı falan dedi kilosu sizce nasıl gerçekten az mı? Zaten açılmanın stresi vardı şimdi buna da takıldım