Kizlar selam
En son ki adet tarihim 13 Ekim, 10 Kasım regli günü 156 ile öğrendim gebelik vardı
Bugun doktorda kese görünmedi, yarin sabah kan ver , duruma göre vajinadan bakalim dedi. Sizce normal mi altdan muayene, yaptıran varmi ? Sonradan sorun yaşadımi
Regli geçilmesinden ne kadar süre sonra keseyim gördünüz