Durduk yere otururken yatarken sancı gibi bi anda bi ağrı girip çıkıyor doktor rahim büyüyor bağlar geriliyor kanama olmadıkça sıkıntı değil diyor ama ben merak ettim yine ilk haftalardaki gibi değil çünkü bi anlık sızlayıp geçiyor var mı yaşayan böyle bi şey