kuzeymomsss Arya_35 36 haftalıkken bilmiyorum ama 37 haftalıkken doğum yaptım 3490 gram doğdu bebeğim
Gokceeeee Arya_35 En önemlisi önce sağlıkları kiloya çok takılmayın bizim 4 gün önce 2.900 dü bakalım 1 haftamız var ne kadar doğacak Rabbim canlarını sağ eylesin kavuşmayı nasip etsin
Zeynepp054 benkosarim Bende 36.haftaya girdim 2400 kilosu. 37.haftada zorunlu sezeryan olcam gelişimi ilerlemiyor 2 hafta geriden gelmeye başlamış. Bende en çok küvezden korkuyorum girermi diye. Sizinki girmemiş okuyunca sevindim inşallah benimkide girmez 🙏🏻
benkosarim Adamiranin__annesi bu haftalarda yalancı sancı olabiliyormuş yok küvezde kalmadı şükür ama ben tansiyonum çok yüksek olduğu için doktora gittim yüksek tansiyon sebebiyle zorunlu sezeryan oldum mesela bir tane hanımefendi yazmış 30 haftada doğmuş bebekleri kiloları çok iyiymiş ciğerleri de iyiymiş bu yüzden küveze girmemiş kendinize öyle kötü şeye sokmayın mesela bazen 39 haftada bile doğup küveze giren bebekler de olabiliyor önemli olan sizin ve onun sağlığı mutluluğu
Adamiranin__annesi benkosarim yok zaten 36 haftalık olduk ya kafama. Takmıyorum öylesine sordu m.. Dediğin gibi zaten 40 ta olsa kuvezde kalan oluyo mesela ablamın oğlu gibi
Yeso59 benkosarim bendede yüksek tansiyon var 1 hafta hastanede yattım suyu bayağı azalmış 36 hafta oldum duruma gore haftaya sezeryan yapıcaklar haftaya kilosuda azmış 2 hafta geriden dediler tansiyondan sonra kiloda almadı doktorlar küçük bebek bu dediler moralimi bozdular
Yeso59 Zeynepp054 benimde kilosu 2300 kusurlerde tansiyondan dolayı kilo almıyor doktorlar küçük bebek dedi moralim bozuldu ama bakalım
benkosarim Zeynepp054 kilo dan küveze girmiyor ciğerlerin de bir sorin olmasın yada başka bir sıkıntı yeter dua edin rahat olun kafanjz rahat olursa ikinizde iyi olursunuz dua edeceğim sağlıkla büyütün kucağınıza alın inşallah
Sonundabende Zeynepp054 merhaba bisey sorcam gelişim olmadığı içinmi zorunlu sezeryan acaba bende suan 34haftadayım 2cm açıklık var bir kerede sancı çıktı suan beklemedeyiz yatıyorum hep kilosu 2070 gr dı
benkosarim Yeso59 yok lütfen öyle herkesi dinlemeyin küçük olsa da doğunca çok hızlı kilo alıyor şükür küçük bebekler daha çabuk büyüyor korkmayın ya
Zeynepp054 Yeso59 Hayırlısı olsun sizinde inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza. Insanin ister istemez morali bozuluyor. Sizinki tansiyondanmış benimki neden bilmiyorum
Sonundabende Yeso59 kaç haftaydı sizinki ve tansiyonunuz ne kadar acaba benim arada 13/7 oluyor doktor takip et dedi
Zeynepp054 benkosarim Şimdilik görünene göre başka bir sıkıntı yok inşallah ciğerlerindede yoktur 🙏🏻 Allah razı olsun inşallah bir sıkıntı olmadan kavuşurum yavruma. Sezeryandanda çok korkuyorum
havucx Ben 1900 gram doğmuşum ve küveze girmemişim 😀 şimdi ise bebeğim oluyor 😅 sadece annem çok üzülmüş çok küçüğüm diye ama hiç hasta olmamışım önemli olan gerçekten sağlıklı olması 🙏🏻