Merhaba arkadaslar malesef bendede idrar yolu enfeksiyonu çıktı dün test yaptırmıştım lökosit 53 çıktı benimde erken doğum riskim var serklajliyim suan o kadar dikkat ediyorum yine çıkıyor 23 24 25 haftalarda infex 200g kullandım suan 29+4 gunluk olduk rabbim enfeksiyona dikkat edin benim rahim ağzı kısalığım enfeksiyona bağlı olmuş ilaç kullanmak istemesekte kuzularimiz için mecbur kalıyoruz