Kızlar ilk gebeliğim normalde fast food kızartma şeker hepsine bayılan bi insandım şimdi elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama her zaman değil :( ve çok şükür mü demeliyim bilmiyorum ama hiç bulantım tiksindiğim bir şey olmadı :((( cipste yiyorum ama böyle üç beş tane beyaz ekmek tüketiyorum vs aklınıza gelecek sağlıksız şeyler kısaca 😂 ama ölçülü şekilde yemeye çalışıyorum abartmadan birazdan mesela pirinç pilavı yiyeceğim hadi bana hiçbir şey olmaz diyip motive edin de vicdanen rahat etsin şu yeni anne 🫠🫠🫠