Merhaba 33+5 haftalık hamileyim bir haftada 3 gün arayla nst ye girdim sancım az çıktı doktorum normal sorun yok dedi ama ara ara olan Bi ağrı değil sürekli böyle ağır Bi karın ağrım var uykudan uyanırken bile böyle bazen ağrılarım yüzünden uyanıyorum idrar yolu enfeksiyonum yok benim gibi olan bu durumu yaşayan var mı her günümü korku içinde geçiriyorum uygulamaya göre 44 günüm var her gün dogurucam korkusuyla duruyorum 🙁Bebeğim makat geliş