Merhaba kızlar 6,5 haftalık hamileyim ve inanılmaz hazımsızlık yaşıyorum. Midem cok dolu, yediklerim ağzıma geliyo şişkinim. Bazen de bulantı yaşayıp kusuyorum. Çoğu şeyi yiyemiyorum su an zaten. Var mı benim gibi olan?? Bide Talcid kullanıyordum normalde kullansam sorun olur mu? Daha doktora gitmedim önümüzdeki hafta gideceğim.