Bernnnaaaa Kızlar karnım sertleşiyor yani bir yerde toplanmıyo bebek ama bazen sert oluyor oraya dokunuyorum bazen geçiyor bazen 10 dk öyle kalıyor normal mi yaşayan var mı
Elaeyl Bernnnaaaa benim hep sert yani yumuşak derken ne kadar yumuşak oluyor ki Sert olmasi normal gibi geliyor bana sonuçta bebek büyüdü
Bebekdelisi Bernnnaaaa 10 dk hıc normal degıl canım 40 sanıye kadar yalancı sancı 40/60 sanıye üstü doğum sancısı olarak bakılır bbeek toplanmasında
Elaeyl Bernnnaaaa benim ilk gebeligim gercekten kasılma nasıl oluyor toplanma nasıl hiç bilemiyorum hep sert ancak doktora gidiyorum hersey yolunda diyor
Dkblz 36+3 deyim benim de oluyor ara sıra okşayıp konuşuyorum bebeğimle dua okuyorum geçiyor ama normal bence tabi süresi çok uzunsa bi doktora görünmekte fayda var. Benim uzun sürmüyor
Mrvrntsv Bende 31 haftaligim uyusuyor gibi oluyor toplanma oluyor . Kasilmami degilmi anlayamiyorum semsert oluyor bi taraf
Bernnnaaaa Mrvrntsv evet bende de öyle haftaya randevum var soracağım inşallah sancı gibi birşey değildir
Defnem_26 33 deyim bendede oluyor ama uzun sürmüyor bacak aramda kemik ağrılarım başladı sezeryan olacak ama erken olur gibime geliyor 🙉