Muhammethilal Arkadaşlar 10+5gunluk hamileyim adet olacak gibi ağrım var kasıkta yan ma bel boslugumda ağrı normalmi acaba
Mervece1 Muhammethilal Normal ama içinize kurt düştüyse doktorunuza görünün. İlk 3 ay çok önemli. İnsan hep tetikte oluyor ama o aylardaki ağrı yerleşme ağrısı oluyormuş inşallah sizin de öyledir