Derin1993 canım benim hala kanala girmemişti 40+2de sabah doktr çatı muayenesi yaptı bir parmaklık açıklık olduğunu söyledi . Doktor muayene ederken ordaki zara dokunduğunu buda doğumu tetiklediğini söyledi. İki gün bekle olmazsa sezeryan olacak dedi. O gün akşama kadar kanamam oldu. gece saat 1 buçuktada sancılarım başladı. Sancıyla beraber suyumda geliyormuş altımda ped olduğu için farketmemişim. Saat 5.48de de doğum yaptım