Mustafayigitvebeytugannesi Kızlar aynıyız ve doğum yapacağımız ay kız ayı mi erkek ayı mi merak ediyorum cinsiyetleriniz neler. Biz 15+5 haftalığız ama cinsiyet bilmiyorum 🤰🤷♀️😊
yagmur50 Mustafayigitvebeytugannesi 15+3 ken öğrendim kızımı şuan 16 haftalığız bence bu sene kız senesi çevremde çok var kız bebişler sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻
Mustafayigitvebeytugannesi yagmur50 ayy inşallah ya bende yarın gidicem cinsiyet öğrenmeye 2 tane oğlum var inşallah birde kız bebek çok istiyorum hayalimdi hep.
Mustafayigitvebeytugannesi Anneolmak188 olmadı bu şimdi 😂😂 benim iki tane erkek olduğu için kız yorumlara daha çok seviniyorum 😂
Sehersngl 15 haftalığım benimde kızım olacak inşallah bir de 4 yaşında oğlum var. Çevremde çoğu insanın kızı oluyor diye duyuyorum sanırım kız senesi. Hepimiz sağlıkla mutlulukla kucağımıza alalım inşallah 🙏🥰
Mustafayigitvebeytugannesi Sehersngl inşallah hadi bakalim hayırlısı bende kız haberi alırım inşallah yarın 😊🤲