Kızlar yasayan oldumu böyle sabah ishal oldum kustum tekrar isal ama bildin su gibi gitti isalim agrim var sa sol karnim hafif kasima vuruyo ama yogunlukla bel ağrım var hastanrye gitmeden size sorun dedim acaba dogum belirtisimi 2.dogumum 36+6 haftalim gecen de ntsde ufak 2 sancii çıktı doktorum suyun gelir nisanin gelir gel dedi gelmezse haftaya pazartesi gel dedi