Deletedmom_85 İğne gününü saymazsak bugün 12.günüm zaten hiçbir belirtim de yoktu tutmadığını oradan anlatmıştım. 2 gün kaldı kaset test yaptım olsa muhakkak az da olsa bi çizgi belirirdi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? İğne sonrası 12.günde negatif olup sonradan pozitif çıkan? Diğer aya kaldı artık hayırlısı olsun 😔 benimle birlikte bekleyen arkadaşlar vardı siz neler yaptınız? Sizde durum nedir? 💔
arirangg Deletedmom_85 Canımm çok erken daha. Şu an kan versen ancak anlarsın. Kana daha yeni geçmeye başlıyor hormon eğer gebelik varsa ki inşallah vardır. Ama şu an testin negatif çıkması normal 🙏🥰
Hayal02 Malesef benimde 11.gün erken gebelik testinde çooooook silik bir çizgi çıkmıştı adetim üç gün gecikince kan testi verdim 3.14 gibi bişey çıktı hemen arkasından regli oldum 🥺
Deletedmom_85 Hayal02 ihtimal de yok demek ki… Allah’ım aratmasın ya🙁 tekrardan başladın mı ilaç vs kullanmaya?
Hayal02 Deletedmom_85 ihtimal yok demeyelim birkaç gün içinde kan testi verin bence .. malesef bu ay ovülasyon testi hariç başka bişey yapmadım ondada henüz çatlama göremedim reglimin 16. Günündeyim ☺️
Sinemberkehan Ben 2 kez ovitrelle vuruldum, ama olmadı. İki ay ara verdim bu aydan kendi başıma tedavi Alaçam. Femara kullanmayı düşünüyorum, acaba doktor tavsiyesi olmadan kullana bilirmiyim
Deletedmom_85 Sinemberkehan kendi başınıza kullanmayın lütfen. Çok riski bir ilaç, kontrolsüz kullanımda Allah korusun ölüm riskine kadar yolu var demişti doktorum. Ciğerler böbrekler su dolabiliyormuş bazı sebeplerden. Muhakkak doktor kontrolünde kullanın, rabbim gönlümüzdekini hakkınızda hayırlı eylesin 🤍
aybarsaybuke Benim hayalet çizgi var yani ben kafayı yedim kesin cunku 3 gündür aynı çıkması iyi değil artması gerekiyordu. Yarın kan vericem negatifi görünce bırakıcam artık burayıda cunku cidden kafamdan cıkaramıyorum bu durumu eşime bile belli etmeye basladım bu aya kadar anlamazdı ama bu ay sen iyi misin nedeb benden uzaksın falan demeye basladı
Deletedmom_85 aybarsaybuke canım benim ya testinin fotoğrafını atsana belkide vardır gerçekten. Bak bende çıkmadı mesela çatlatma günümüz aynı hemen hemen sende çıkıyormus ama
Lavinia06 Bence gününüzü bekleyin 2 gün de neler olmaz 😊burda 14 gün çıkmayıp 19. Günde çıkanları görmüştüm umutlandırmak gibi olmasın ama adetin geçerse tekrar yap test
Deletedmom_85 Lavinia06 ya geç döllenme falan oluesa herhalde öyle geç çıkıyor diye biliyorum ama Allah’tan ümit kesilmez tabi bilemiyorum da. Ama ne zaman adeteb yakın test yapsam ve negatif çıksa adet oluyorum. İnşallah bir mucize olur Allah razı olsun canım 🤲
aybarsaybuke Deletedmom_85 attım canım hepsini yarına 15.50 ye randevu aldım kan vercem kurtulcam bu iklemden herseyi belirti görmekten cok sıkıldım. Meme ucumda kabarcıklar gördüm bugun araştırıyorum hamilelikte oluyormus ama sanmıyorum olsa cıkarda testte
Lavinia06 Deletedmom_85 inşallah canım bende 11 inde vuruldum iğne bekliyorum Allah hepimize nasip etsin anne olmayı en kısa zamanda inşallah. O negatifi görüp sonra adet olma benim de çok başıma geldi hatta inat edip 8 gün gecikti bekledim adet olucam yine yok diye sonra dedim ki hiç bu kadar gecikmezdi yapıyım yaptım negatifi gördüm akşam adet oldum psikoloji de çok etkiliyor
Deletedmom_85 Lavinia06 aminnnn inşallah Kurban olduğum aratmasın inşallah çok bekletmesin 🤲😢 negatif görünce pek oluru yok zaten ya. Olsa zaten muhakkak çizgi belirirdi
Deletedmom_85 arirangg ama adetten kaç gün önce öğreniyor insanlar benim şurda 1-2 gün kaldı olsa illa çıkardı ya, kaç zaman geçti çoktan rahime yerleşmesi HCG yükselmesi lazımdı. Hiç umudum yok Allah biliyor ya. Ama bir mucize olsa keşke 😢
Deletedmom_85 aybarsaybuke gelmedi fotoğraflar bitanem. Ver gitsin bakalım kafan rahatlar en azından rabbim gönlüne göre versin senin bari tutmuştur inşallah. Bi mutlu haber senden gelsin bari 😢🤲
aybarsaybuke Deletedmom_85 yok kuzu testleri çöpe attım anlamında demiştim. Hersey nasip 1 kere daha denerim çatlatma iğnesini simdilik öyle düşünüyorum
arirangg Deletedmom_85 Canım senin olduğun iğne sanırım yumurtlama günü oluyor dimi. Eğer o şekildeyse testte mümkün değil çıkması. Hamileysen bile beta değerin çok düşüktür şimdi. Ama istersen kan ver. Kanda belli olur. İnşallah Allah’ım sana tez zamanda hayırlı ve sağlıklı evlat verir. Amin🥰🙏