Ormanmeyvelii Kızlar ne sıkıntısı var anlamadım. Karnı doyuyor kilo alımını çok iyi. Hatta memeyi kendi bırakıyor doyunca diliyle itiyor. Çişli bez sayımızda 5 6 adet bazen 7 8 oluyor ama sürekli omzumuzu elini yalıyor. Bu ne demek oluyor acaba?
HilalEyce Ormanmeyvelii ikinci ay da bunlar oluyor. Benim oğlumda iki buçuk aylık yumruk yapıp cop cop emiyor 😀
Morning-star Ormanmeyvelii 0-2 yaş arası oral dönem. Beslenme dışında, bebişler dış dünyayı ağız yoluyla tanımaya çalışıyorlar. Keşif yapıyordur yani minnoş ☺️
nilsmomy Ormanmeyvelii biraz da büyüyünce nesneleri tanımak için her şeyi ağzına sokacak falan sonra da diş meselesi 😅
Ormanmeyvelii HilalEyce ay bir de mesela bazı günler akşama kadar uyuyor sadece acıkınca uyanıyor bazı günler hep kucakta sizin durumunuz ne acaba
HilalEyce Ormanmeyvelii Uyandırıp zor altını temizlediğim günleri biliyorum. Bazen artık kollarım kopuyor kucakta taşımaktan 😀 iki gün düzenli uyursa üçüncü gün kesin birşey oluyor asla uyumuyor. Bazı geceler üç saat arayla uyanıyor bazı geceler saat başı uyanıyor 😑
Ormanmeyvelii Morning-star Teşekkür ediyorum cevabınız için ❤️😍🙏daha çocuk doktorumuz yok sürekli soru sorabileceğim nete yazıyorum reflü bağırsak sorunları diyor. En iyisi buraya yazmak dedim
Ozlm0916 Ormanmeyvelii benimkide öyle 4 aylık bebeğim omzumu felan yalıyor elini emcüklüyor emme refleksi olduğundan dolayı yapıyorlar merak etme 😍
EAK Ormanmeyvelii Tabiki yalayacak. Asla engel olmayın o şu an oral dönemde yani dünyayı ağzıyla algılıyor şu anda