Kızlar ben 13,5 ay önce oğlumu sezeryanla dünyaya getirdim, daha sonrasında oğlum 4,5 aylıkken hamile kaldım. Malesefki 2. Bebeğimi 7 aylıkken kaybettim normal doğum yaptım şuan aradan 3.5 ay geçti ben 8 haftalık hamileyim 😌 bugün doktorum bu doğumumu da normal yapmak istediğini yapabileceğimi söyledi normalde benim ssvd yapmam için aradan 3 yıl geçmesi lazım ben 13,5 ayda hem sezeryan hem normal doğum yaptım ve benden tekrar normal doğum yapmamı düşünmemi istiyor kafam karıştıııı ben ne yapıcam şmdi ??? 7 aylık küçük olur diye bi şekilde normL doğum yaptım ama kesinlikle çoooook zordu suni sancu vs ? Siz ne düşünüysnz ben ne yapmlym