Kızlar selam. Geçen hafta perşembe 5+6 haftalıkken keseyi gördük. Özel bir klinikte doktor kontrolündeyim. Bugün doktorun istediği tahlilleri yaptırmak için devlet hastanesine gittik. Gitmişken eşim kadın doğumcuya da bi görün dedi. Belki kalp atışını duyarız diyerek. Bugün 6+5 günlüğüm ve cuma günü özel hastanede doktora randevum var. Devletteki doktor kesede bebeğin olmadığını ve boş olduğunu söyledi. Ben makinası eski belki ondandır diye geçiştirdim ama içim içimi yedi. Cuma günü gittiğimizde görme şansım olur mu? Tam 7 haftalık oluyorum çünkü?