Merhabalar ilk gebeliğimde detaylı ultrason a Turgay bey e gitmiştik ve çok memnun kaldım. Şimdi 2. Ye hamileyim ve yine Turgay bey e gitmeyi düşünüyorum.Azarlama falan öyle bir şeyler yaşamadık sorularımıza yanıtlar aldık, eşimle birlikte girmiştik.Bebeğin herşeyine bakıyor, biz hatta 28. Hafta da tekrar kontrole gitmiştik plesanta aşağıda olduğu için.