iremcannn1907 Melek63 malesef ki bu dedikleriniz herkes için geçerli değil, yapı meselesi. Bunların hepsini ve daha fazlasını yaptım. 41. Haftamda 20 saat sancı çektim açılmam 1 cm’den fazlasına ilerlemedi ve mecburi sezaryen oldum
AysuL iremcannn1907 Ay en çok korktuğum sancıyla gidip catimin dar olduğunu öğrenmek bir de suni alıp sezaryene dönmesiydi. Allah korusun. Siz normal gibi bir doğum yapmışsınız hatta daha beterini.
AysuL Melek63 ikinci gebelikte erken açılıyor. Ben ilk gebeligimde 8 cm açılmaya gitmiştim mecburen doktorun odasinda doğuruvermistim 😂
Egekereminannesi Skpln4660b evet nasip olursa ilk doğumun olucak .Doktor böyle sürekli yer değiştirirse mecburen sezaryen dedi 🙏
Skpln4660b Egekereminannesi benimkinin kilosu fazlaydı heralde geri dönemedi 4400 gram doğdu 🥰 maşallah
evin_bozkurt Melek63 hangi hurma kuru olan mı domates hurma mı birde adaçayı markette satılan markası lipton olan mı ?
Melek63 Hatice_Bahri sancıydı ama ilk doğumumda nişanla başladı her şey. Her gebelik her doğum hikayesi farklı yani