Sibelcnr aslında zor değil şöyle söyleyeyim kimsenin dediğini yani yok onu köy yok bunu koyma yok onun anlamı budur şudur bunları duymamak gerekir eğer sen o ismi koyarken senin vicdanın rahatsa kimsenin karışmaya hakkı yok mesela beğendiklerini bir kağıda yazıp burada anket yapabilirsiniz yada o isimleri kağıda yazıp seçin eşinizle birlikte o çıkan ismi koyabilirsiniz biz kızımızın ismini Sare Nüha koyacağız inşallah 🐣