Dilaraanl Kızlaaar troit için bu ilacı kullandınız mı gebelikte? Ben 7. Haftadayım sonuçlar normalmiş ama gebelikte biraz daha düşük olması gerekiyormuş. İlaç kullanmak istemiyordum ama 🙄😣☹️
Merakliannee06 Dilaraanl benm 24. Haftaya kadar kan degerlerim normaldi 24. Haftada tiroid yüksek çıktı doktor bu ilacı verdi kullanıyorum korkmayın bebeğe zararı olsa doktorlar vermez aksine tiroid kontrol edilmezse bebeğe zarar verir.
Ceyda76 Dilaraanl bana gebelık başlamadan başlattılar suan 2,5 aylık olduk düşme var ama hala kullanıyorum doktorum doğuma kadar kullan dedı suan 2,65 degerım başlayınca 3,01 dı
taze_anne79 Dilaraanl tiroit bebeğin zekasını etkileyen bir durum ilacı kullanmalısın, ben ilkte de kullandım şimdi de kullanıyorum levotiron 100 lük 150 lik şeklinde hemde
Dilaraanl Hazelnuts doktora da baya sordum o da kullanmam gerektigini söyledi ama hamilelikte ilaç kullanmaktan yana değildim sizlere sormak istedim
SebnemRasit Dilaraanl 25 mg verdi doktor ilk kontrolüm de sonra 29-30 gibi 50 mg yaptı bebek büyüdükçe ihtiyaç artıyormuş öyle dedi ☺️
SebnemRasit Dilaraanl yok çok dikkatli kullan hiç aksatma sorun olmaz Allah’ın izniyle. Benimde ilk ☺️
Mervetnl Dilaraanl benimde ilk gebeliğim gebelik öncesi kullanıyordum zaten doktorumda bırak vs demedi 22. Haftamdayım şuana kadar hiç sorun yaşamadım 🤷🏻♀️ Yani doktorunuzun dediği bir ilacı neden kullanmak istemediniz anlamadım açıkçası 🤷🏻♀️
Dilaraanl Mervetnl hormon ilacı olunca bilemedim ne oldugunu. Kullanan arkadaslara sormak istedim. Tesekkurler bende baslarım bugun😌
AydanBH Ben de bir haftadır kullanıyorum,bende 4,75 çıktı.İnternetde gebelik zamanı 2-2,5-den yüksek olmaması lazım yazıyor.Doktor ise 1den yüksek olmamalı dedi