Ayseltn01 Selam kızlar tetanoz aşısı olmam gerekiyor. 23+0 dayım kaçıncı haftaya kadar olmam gerekiyor. İlk dozunu
Elifcanay1 Ayseltn01 bende 18 haftalık oldum ama ebeler 16. Haftadan sonra ne zaman hareketlerini hissedersen öyle gel demişti, hala hareketlerini hissetmediğim için bende gitmedim
Almila0633 Ayseltn01 Doktorum ve sağlık ocağındaki ebe 32.haftaya kadar suresi var dedi geç kalmış sayılmazsınız.
merveiyd 20de aradılar 24te de ikincisini olacağım ama bence hemen sağlık ocağınızla görüşürseniz geç kalmış sayılmazsınız
Ayseltn01 Almila0633 ya süper bende şimdi kadınlar klübünden baktım 25de olan da var. Çalışıyorum izin alamıyorum çok gitmişken şeker için de gideyim dedim. O yüzden 24 ü bekledim