Bizde 1 senedir çocuk istiyoruz cumartesi günü test yaptım silik çift çizgi çıktı hemen acile kan verdim beta 53.2 çıktı başlangıçtasınız dedi. Pazartesi doktora gittim ultrasonda rahim duvarında kalınlaşma var çarşamba gel test ver dedi bugün test verdim beta 225 olmuş ama Progesteron 4.8 çıktı sağlıksız gebelik var cuma günü tekrar gel eğer cumaya kadar kanaman olursa bebek kendini atmak istiyor gel hemen dedi çok üzgünüm dua edin lütfen