Kızlar nst girdim sancım vardı biraz acilden giriş yaptım nstde sancım çıktı sancı çıkarken bebeğin kalp atışlarında azalma olmuş beni büyük hastaneye sevk ediyorlar ambulansla başına böyle bir şey gelen varmı doğuma alırlarmı çok korkuyorum bişi olacak diye