Arkadaşlar hamileliğimi ilk öğrendiğim Gün şeker hastası olduğumu da öğrendim insülin ile başladık sürece. Dikkat ederek bu zamana kadar sukur iyi ilerledik ama bu bi haftadır özellikle bikaç gundur şekerim cok dengesiz yükseliyor anlayamıyorm cok korkuyorm tekrar endokrine gideceğim ama doktorumla gorustm duzene girmezse bebekte de skntı yaratır dedi var mı sizde de bu sorun çok korkuyorum ilk gebeliğim üstelik 😭🥲🫣🤲🏻