guzelanne01_ Aysesen19 nub teorisine göre kese yuvarlaksa erkek böyle aşağı doğru şekkilliyse kız Galiba kız canım☺️
Esra-ik06 boze94 hayırlısı olsun bakalım benimde içimde erkek gibi his var ama hayırlısı olsun bakalım teşekür ederim ilginiz için
Esra-ik06 Mervetekis foruma gir bildirimler yazan üstünde foto yükle Dior galeriden yükle kopyalaya bas sonra mesaj yazdığın yere yapıştır de yükleniyor birden çok fotoda üzerine basılı tutup yükleyip kopyalayıp mesaj yazdığın yere yapıştır yapabilirsin