Flz-cner98 Selam güzel anneler hamişler🌸 33+2 haftalığım gece yatarken sırtıma arkama yastık falan koyuyorum sırt üstü yatmıyım diye ama sabah gene kendim sırt üstü uyanıyorum. Bunun bebeğe bir zararı var mıdır ya da nasıl çare bulabilirim
Aleynaerayy22 Flz-cner98 doktorum daha dün sırt üstü yatma artık bebeğinle kendini tehlikeye sokarsin kan akımından dolayı dedi sol en güzeli dedi ama bende gece kendimi bazen sırt üstü yatmış olarak buluyorum onda sıkıntı yok bence çünkü vücut kendini ayarlıyor uyurken nasıl yatacağın şekli
Der_0 Flz-cner98 Canım genelde herkes öyle oluyor bende öyle oluyorum istemsiz sırt üstüne yatıyorum bir süre sonra kendiliğinden kalkıyorsun çünkü tansiyonun düşüyor bebeğe kan gitmiyor o yüzden zararlı bulunuyor
Flz-cner98 Birde sırt üstü yatmanın bebeğin kilo alımıyla alakası var mıdır hani sırt üstü yatarsak kilo alımı yavaşlar gibi
Flz-cner98 Aleynaerayy22 normalde 2 dk uzansam bile karnım baskı yapıyor nefes alamıyorum ama nasıl oluyosa sabah öyle uyanıyorum
Der_0 Sinemm88 var alakası nefesin sırt üstü yatınca kan akışı olmadığı için kesiliyor olabilir mi acaba
Flz-cner98 Der_0 inşallah çok uzun süreli yatmıyorumdur 😔farketsem hemen kalkarım ama farkedemiyorum da
Sinemm88 Der_0 ben bununla ilgili bir doktor videosu izlemiştim. Yatış pozisyonunuzun cocugunuzla bir alakası yok ancak her yöne yatamayacak olmanız nefesinizle alakqlı bir durum demişti :) doktor değilim bende bilmiyorum tabi
Der_0 Flz-cner98 farketmeden oluyor zaten ben genelde uykumda nefesim gidiyor gözümü açınca sırt üstü yattığım için olduğunu anlıyorum direk vücudum uyarıyor 🌸
Der_0 Flz-cner98 onunla da alakası var bebek beslenemiyor sırt üstü yatışta en sağlıklısı sola yatmak hele de ileri haftalar için daha zor bir hâl alıyor
Der_0 Flz-cner98 Aynen öyle benimde 🥲dayan az kaldı bi sağ bi sol yaparak geçer inşallah bu haftalarda 💓
KKTCHatiralari Flz-cner98 bebeği değil senin etkiler ödem fazlalaşır vs basur olayı oluyor genelde sağa yatınca çok fazla olsun ama sırt üstü yatmaktan iyidir sağ sol devam mecbur