Acuka Merhaba kızlar 35 haftalık hamileyim nst ye gırerdım en fazla 20 cıkardı sancım en son gittiğimde en düşük 50 en yuksek 100 cıktı ama duzensızdı doktor sancın yok dedı ama karnım sertleşiyordu 100 çıktığında ben anlamadım hala şu nst yi 100 cıkınca sancı olmuyo mu ?
Gis Acuka siz agri hissetmeseniz de karniniz sertlesiyor ve nst de cikiyorsa sancidir. Arada duzensiz oluyorsa onemsememis olabilir. Onemli olan duzenli araliklarla cikmasi. Dun benim de duzenli aralikli cikti ilac basladik
Gis Acuka bu arada evet farkli dr.a gidin derim. Dun pazar oldugu icin devlet hastanesinde cekildi nst. Dr iyi dedi sadece. Ebe hanim tavsuyem kendi dr.unuza gidin sanci cikti dedi. Kendi dr.uma foto attim da ilac basladik. Sansa birakmayin
Acuka Gis ne ilacına başladınız acaba ? Bu hafta özele başlıcam devlete gıdıyorum bende hıssetmyrm sertleşme oluyo sadece ve bgnde bıcak batması gıbı ağrı var