aygt yani bende ortadayım diyebilirim, bazı konularda çok abartıldığını düşünüyorum ama ben çay kahve tüketmemeye çalışıyorum sağlıklı beslenmeye çalışıyorum canım cips ya da çikolata isterse de yiyorum yani bebek gelişimini cipsten karşılamayacak olabildiğince sağlıklı olmaya çalışarak kaçamaklarda yapıyorum, zaten mide bulantılarından iştahım hiç olmadığı için yemem gereken balık vs de tüketemiyorum ette yiyemiyorum onların eksikliğini başka gıdalarla tamamlamaya çalışıyorum