Didem1401 Ben en son 26 Ekim’de adet oldum 1 Kasım’da bitti. Bugün erken gebelik testi aldım negatif cikti. Sizce erken mi yapmışım yoksa olsa çıkar mıydı 😔
Tubatgn Didem1401 Gebelik önce kanda çıkar. Öncelik kan testi olsun. Birde sanırım sizin şu an yumurtlama döneminiz gebelik varsa bile yeni oluşuyor döllenme oluyor olabilir. Reglinize yakın test yaptırın bu sizi yorar
Sarel Didem1401 şu an çok erken. Daha yumurtlama döneminiz bile bitmemiş olabilir. Döllenme olursa idrarda yaklaşık 10 gün sonra falan çıkar.