Merhaba 26+4 teyim bebek 1-2 hafta önden gidiyordu hep. Ablamdada gebelik şekeri olduğu için şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi doktor. Yüklemeye başlandığında 3-4 tüp kan verdim içeceğe yeni başlamışken bayılacak gibi oldum ve tansiyonum 8-5 çıktı . Hemşire teste dayanamazsın dedi. Doktorumda evde cihazla takip etmemi söyledi. Ölçtüğümde ise düşük çıktı hipoglisemi olabilir yükseklik kadar düşük olması da riskli dedi. Diyetisyene yönlendirdi.Bu şekilde düşük şeker çıkan var mı ? Bebekler ve siz nasılsınız bir sıkıntı oldu mu?